Αίτηση Συμμετοχής


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: MANAGING SALES PERFORMANCE: H ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Ημ/νια Έναρξης: 26/10/2020
Ημ/νια Λήξης: 15/11/2020
Μέθοδος: 3 live ψηφιακά sessions
Διάρκεια: 8 ώρες : 2 τρίωρα sessions 26 & 29 Οκτωβρίου ( 14:00- 17:00) & 30 Οκτωβρίου (14:00-16:00)
Δίδακτρα: Normal Fee : 275€ / Early Bird Fee : 230€ (plus VAT)

MANAGING SALES PERFORMANCE 
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ


Συνολική Διάρκεια του Live On-Line προγράμματος : 8 ώρες

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

26 Οκτωβρίου 2020 ( 14:00- 17:00)
29 Οκτωβρίου 2020 ( 14:00- 17:00)
30 Οκτωβρίου 2020 ( 14:00- 16:00)

 

Ελάχιστοι πωλητές πετυχαίνουν  επειδή έχουν δυνατή μια μόνο δεξιότητα ή συγκεκριμένη συμπεριφορά. Ενώ οι “superstars”πωλητές  συνήθως έχουν  μια συγκεκριμένη ισχυρή δεξιότητα ή συμπεριφορά, συνήθως υπερβαίνουν τις προσδοκίες επειδή διαχειρίζονται άριστα μια ποικιλία από κρίσιμες δεξιότητες στις πωλήσεις, τακτικές και στρατηγικές . Στη συνέχεια δημιουργούν νικηφόρους συνδυασμούς μέσα από τη σύνθεση όλων αυτών των στοιχείων , ξεχωρίζοντας για την ετοιμότητα, την ευελιξία και την αυθεντικότητά τους.

Αν θεωρήσουμε λοιπόν πως υπάρχει ποικιλία δεξιοτήτων, συμπεριφορών, στρατηγικών και δράσεων που δημιουργούν τον «ολοκληρωμένο πωλητή», πως γνωρίζει ο Sales Manager ποια κουμπιά να πατήσει και ποιες δράσεις να αναλάβει στα πλαίσια της ανάπτυξης του κάθε πωλητή;

Έρευνες της Porter Henry & Co μέσα από τη μελέτη και την παρατήρηση χιλιάδων πωλητών κατά τη διάρκεια της εργασίας τους επικύρωσε πως οι περισσότεροι πωλητές έχουν την ανάγκη ή τη δυνατότητα να εκφράζουν (είτε κυκλικά ή επαναλαμβανόμενα) σχεδόν 50 δράσεις (δεξιότητες, υπο-δεξιότητες,συμπεριφορές, αποφάσεις κατά τη διάρκεια μιας τυπικής εβδομάδας πώλησης. Ο τυπικός Sales Manager δικοικεί κατά μέσο όρο 10 πωλητές , συνεπώς χρειάζεται να εντοπίζει και να παρακολουθεί τις 500 συνδυαστικές δράσεις που ενεργοποιούται καθημερινά σε σταθερή βάση μέσα στην ομάδα του. Εξίσου σημαντικό είναι να παρακολουθεί αν κάθε πωλητής ενεργοποιεί τη σωστή δράση, με τη σωστή ακολουθία και να προτείνει αλλαγές και αναβαθμισμένη προσέγγιση όπου χρειάζεται. Αυτό αποτελεί μια συναρπαστική πρόκληση για τον  Sales Manager , o οποίος μάλλον δείχνει πως χρειάζεται τη βοήθεια μιας «κρυστάλλινης μπάλας»- ένα απλό αλλά ολοκληρωμένο σύστημα ( με ελάχιστη επένδυση χρόνου) για να μπορεί να οργανώνει και να παρακολουθεί την απόδοση, να προβλέπει που θα εμφανιστούν προβλήματα και στη συνέχεια να επικεντρώνεται δίνοντας τη σωστή λύση την κατάλληλη στιγμή.

Αυτό ακριβώς έρχεται να προσφέρει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «MANAGING SALES PERFORMANCE». Για να μπορέσεις να διαχειριστείς  την απόδοση στις πωλήσεις αποτελεσματικά , χρειάζεσαι ένα σύστημα που θα σου δίνει το πλαίσιο για να λειτουργείς εύκολα

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Τα οφέλη της Στρατηγικής «Managing Sales Performance»
  • Παρουσίαση του συστήματος Managing Sales Performance (MSP)
  • Πως εντοπίζουμε και πώς διαχειριζόμαστε κενά στην απόδοση των πωλητών μας πριν εξελιχθούν σε προβλήματα
  • Πως αναγνωρίζουμε τα «προειδοποιητικά σημάδια» & τα «συμπτώματα» πριν γίνουν προβλήματα απόδοσης
  • Ανάλυση ενός μεγάλου εύρους δεικτών απόδοσης που συχνά οι sales managers παραβλέπουν
  • Master Case Study στην απόδοση πωλήσεων ( οι ομάδες συνεργάζονται σε ψηφιακά break out rooms)
  • Επικοινωνώνοντας & Παρακολουθώντας τους «κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας» (Critical Success Factors) ανά πωλητή  
  • Προσδιορίζοντας «δείκτες απόδοσης»
  • Πως παρακολουθούμε τους δείκτες απόδοσης για να εντοπίσουμε δυνατά σημεία & σημεία βελτίωσης (Gains/Gaps)
  • Προσδιορίζοντας τις αιτίες (root causes) της χαμηλής απόδοσης  των συνεργατών
  • Επιλέγοντας τις κατάλληλες δράσεις  για να ενθαρρύνουμε τις νίκες και να εξουδετερώσουμε τα προβλήματα (π.χ. counseling, coaching, discipline, reinforcement etc..)
  • Το Flowchart αιτίας -αποτελέσματος στην Διοίκηση των συνεργατών στις πωλήσεις
  • Χρήσιμες συμβουλές & πρακτικά βήματα για την εφαρμογή της στατηγικής Managing Sales Performance στη δική μας ομάδα πωλήσεων ( βήματα και documentation που απαιτούνται)

 

Προφίλ Εισηγητών (CV)

Έλενα Μητσιμπόνα

Managing Director, Secret Key


Η Έλενα είναι Professional Trainer ,  Field Sales Coach & CX Designer  με Συμβουλευτική Εξειδίκευση στους τομείς των Πωλήσεων, της Εξυπηρέτησης Πελατών & της Θετικής Ψυχολογίας.

Είναι συνιδρύτρια και Managing Director της Συμβουλευτικής εταιρίας SECRET KEY από τον Ιανουάριο του 2011. Συνεργάζεται συμβουλευτικά και εκπαιδευτικά για περισσότερα από 18 χρόνια με πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρίες βοηθώντας τις να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους με επιτυχία και να δημιουργήσουν δυνατή κουλτούρα εξυπηρέτησης , ενισχύοντας θετικά την εμπειρία του πελάτη. Είναι η πιστοποιημένη αντιπρόσωπος σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία & Βαλκάνια του βραβευμένου εκπαιδευτικού υλικού της πολυεθνικής Συμβουλευτικής εταιρίας Porter Henry & Co (USA) , η οποία έχει εξειδίκευση στη Συμβουλευτική Πώληση, στο Field Coaching & σε προγράμματα Counseling for Sales & Service Improvement.

Η Έλενα είναι πιστοποιημένη εισηγήτρια από το International Customer Service Association(ICSA-USA) στο «Στρατηγικό Σχεδιασμό της Εμπειρίας του πελάτη» (Strategic Innovation on Customer Experience Design) και πιστοποιημένη Design Thinking Facilitator από τη DESIGN THINKERS ACΑDEMY (the Netherlands). Είναι πιστοποιημένη Master Facilitator στις ενότητες Customer Emotions Management for Contact Centers, Retail & Omni-Channel από τονCXFO.org . Έχει συμβουλευτική εξειδίκευση , μέσα από επιτυχημένες συνεργασίες διαρκείας στο χώρο των δικτύων λιανικής, των υπηρεσιών, του αυτοκινήτου, των B2B υπηρεσιών και των καταναλωτικών προϊόντων .

Η Έλενα είναι κριτής στα διεθνή Customer Experience Awards (CSTN, CXFO) και βραβευμένη διεθνής εισηγήτρια στην κατηγορία «International Customer Service Trainer» στο θεσμό των Ευρωπαϊκών CSTA AWARDS (Customer Service Training Awards- London). Η Έλενα είναι Founder του Athens Customer Experience Academy &διοργανώτρια του Athens Customer Experience Festival από το 2014.

H ΈλεναΜητσιμπόνα είναι κάτοχος Μεταπτυχιακών τίτλων στη Διεθνή Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (Msc International Human Resources Management) από το Cranfield School of Management (SOM -UK) και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το University of Wales . Κατέχει επίσης πτυχίο Ψυχολογίας & Φιλοσοφίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Δημήτρης Γεωργόπουλος

Senior Αdvisor

Ο Δημήτρης Γεωργόπουλος είναι  ο ιδρυτής & CEO της Rethink Business Lab, εξειδικευμένης συμβουλευτικής και εκπαιδευτικής εταιρείας σε θέματα Διοίκησης Πληροφοριών (data governance και υπηρεσίες DPO), Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Αντιμετώπισης Λειτουργικών Κινδύνων, Βιωματικής Εκπαίδευσης, Mentoring & Coaching στελεχών.
Ο Δημήτρης έχει υλοποιήσει έργα σε διεθνές επίπεδο που περιλαμβάνουν Επιχειρηματική Στρατηγική, Customer Experience Governance & Strategy, Customer Value Management, Σχεδιασμός Διαδικασιών & Λειτουργιών, Επιπρόσθετα έχει υλοποιήσει πλήθος έργων σε θέματα data governance που περιλαμβάνουν συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο, ασφάλεια πληροφοριών, ενίσχυση της ανθεκτικότητας και ανάκαμψης σε περιβάλλον κρίσεων, έλεγχος και αξιολόγηση εφαρμογής κανόνων & διαδικασιών (permanent supervision).
Ταυτόχρονα, έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών σε θέματα εμπειρίας πελάτη, ηγεσία & οργάνωση ομάδων, στην εφαρμογή του κανονισμού προστασίας δεδομένων. Για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες συνεργάζεται με τη Νομική Βιβλιοθήκης και την TUV Austria Academy. Έχει συνεργαστεί επίσης με το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα στελέχη των εταιρειών που έχουν εκπαιδευτεί προέρχονται από κάθε κλάδο της αγοράς.
Ενδεικτικά εκπαιδευτικά προγράμματα είναι: Samsung Hellas «from Service to Emotion” (για στελέχη κέντρων τεχνικής υποστήριξης), Samsung / SYKES (Romania) “Excellent Customer Experience through Multi Channels”, ISOMAT “Διοίκηση Ομάδων Πωλήσεων”, Όμιλος Metropolitan Hospital “Προστασία Δεδομένων & Ιδιωτικότητα”, Όμιλος Ευρωκλινικής “H εφαρμογή του GDPR & καθημερινά μέτρα ασφάλειας πληροφοριών”, AMATHUS Hotel “Η προστασίας της ιδιωτικότητας σαν επιχειρηματικό πλεονέκτημα”, Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης “Πρακτική Εφαρμογή του GDPR”, ΟΡΒΕΧ (Cyprus) “GDPR & Cyber Security”, Όμιλος attp & Alternative Research “GDPR & Marketing”, Star Channel “GDPR και προστασία πληροφοριών”, TNT “Ενδυνάμωση Ομάδων Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα από Βιωματικές δραστηριότητες”. Στο πλαίσιο του προγράμματος “DPO Executive” έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2.000 Υπευθύνους Προστασίας Δεδομένων και μέσω των προγραμμάτων του ΚΕΚ/ΟΠΑ πάνω από 500 στελέχη εξυπηρέτησης πελατών. Σημειώνεται ότι το training NPS συνήθως κυμαίνεται από 97% έως 100%.
Είναι μέλος της ιδρυτικής ομάδας του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (και μέλος του ΔΣ επί σειρά ετών), έχοντας υλοποιήσει πλήθος δράσεων.
Είναι επίσης συνιδρυτής & διαχειριστής και διαπιστευμένος εκπαιδευτής του DPO Academy, του πρώτου φορέα στην Ελλάδα που προσφέρει εκπαίδευση και εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε θέματα του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Ο Δημήτρης, έχει εκτενή εμπειρία στον τραπεζικό τομέα και σε εταιρείες παροχής εξειδικευμένων λύσεων μέσω ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, όπου κατείχε ανώτατες διοικητικές θέσεις (C-Level) όπως Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ Τραπεζών, CEO, CCO, COO, GM, CInO, CMO, e-business Director, Bancassurnace Director, IT Operations Director.
Έχει σπουδάσει την Οικονομική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και έχει μετεκπαιδευτεί στο Corporate University της Societe Generale, στο European School of Management (ESCP-EAP), INSEAD, TDI.



Είστε Νέος Χρήστης στο secretkey.digitalschool.gr