Αρχική

e-learning Secret Key
Sales & Service Training Solutions

Καλώς ήρθατε στην Eκπαιδευτική Πλατφόρμα

melo

Καλώς ήλθατε στην πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης της Secret Key για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων & της εξυπηρέτησης πελατών των επιχειρήσεων (senior leaders & managers, middle managers, front-line & back office staff), την οποία δημιουργήσαμε για να προσφέρουμε εξειδικευμένη γνώση σε σχέση με :

-state of the art στρατηγικές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών

-επιτυχημένες μεθοδολογίες & τεχνικές ανάπτυξης πωλήσεων

-δεξιότητες πώλησης, εξυπηρέτησης, επικοινωνίας, επιρροής & διαχείρισης παραπόνων

-συμπεριφορές υποδειγματικής εξυπηρέτησης ( διαπροσωπικής & τηλεφωνικής)

-ενδυνάμωση ομάδων & παρακίνηση στελεχών

-ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών & πρωτοποριακών CX τάσεων από τη διεθνή αγορά

Με οδηγό την εμπειρία & την άριστη κατάρτιση των συνεργατών- εκπαιδευτών μας και με σύμμαχο τη σφραγίδα των στρατηγικών συνεργασιών που έχουμε εδραιώσει εδώ και 10 χρόνια με πολυεθνικούς, βραβευμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Porter Henry & Co, CXFO.org, Stairway, MiRT…) νιώθουμε περήφανοι που παρέχουμε ένα εκπληκτικά πλούσιο Curriculum σε εξειδικευμένες ενότητες των Πωλήσεων, της Εξυπηρέτησης Πελατών, του Customer Experience, του Service Design αλλά και της Θετικής Ψυχολογίας.

Μέσα από σύγχρονη, ασύγχρονη και μεικτή εκπαίδευση προσφέρουμε στις εταιρίες & στα στελέχη της αγοράς τη δυνατότητα

  • Σχεδιασμού & συμμετοχής σε ψηφιακές Ακαδημίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών (περισσότερα από 30 world-class εκπαιδευτικά προγράμματα πωλήσεων, εξυπηρέτησης & εμπειρίας πελάτη)
  • Συμμετοχής σε webinars (public digital workshops) & εκπαιδευτικές συναντήσεις γνώσης (knowledge meetings) που αναρτώνται στην Ψηφιακή μας Βιβλιοθήκη, τα οποία είναι ανοιχτά στο επιχειρηματικό κοινό βάσει διαθεσιμότητας
  • Σχεδιασμού & ψηφιακής υλοποίησης ενδοεταιρικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων πώλησης & εξυπηρέτησης (on demand)
  • Συμμετοχής σε προγράμματα προσωπικής πιστοποίησης από διεθνείς εκπαιδευτικούς φορείς ( Sales Manager Certification, Salesperson Certification, Measuring Customer Emotions, Quality Assurance for Contact Centers, Customer Emotions for Retail & Omni Channel κ.α.)
  • Συμμετοχής σε Digital Service Design workshops & σε Service Design Sprints προωθώντας την καινοτομία & την επίλυση προβλημάτων μέσα από ζωντανή συνεργασία με καταξιωμένους Experience Designers της εγχώριας και διεθνούς αγοράς
  • Διεξαγωγής Οne to Οne προγραμμάτων Καθοδήγησης & Συμβουλευτικής σε μεμονωμένα στελέχη των πωλήσεων & της εξυπηρέτησης πελατών (Field Coaching, Distance Coaching, Counseling for Sales/ Service, Sales Leadership)

Μπαίνοντας στο «Ημερολόγιο Εκπαίδευσης» μπορείτε να δείτε τα ανοιχτά εκπαιδευτικά προγράμματα της περιόδου. Δημιουργήστε τον προσωπικό σας εκπαιδευτικό χάρτη επιλέγοντας τα προγράμματα που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε.

Θυμηθείτε πως η επένδυση στην προσωπική μας ανάπτυξη εξελίσσει παράλληλα κάθε άλλη διάσταση της ζωής μας!

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την προσωπική σας υπεροχή μέσα από επιλογές εκπαίδευσης που θα ενισχύσουν τη στρατηγική σας σκέψη, θα ξεδιπλώσουν τα ταλέντα και το δυναμικό σας και θα συνδράμουν τόσο στην προσωπική σας ευτυχία, επιτυχία & ευεξία αλλά και στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων που επηρεάζετε καθημερινά στης ομάδες που συμμετέχετε ή ηγείστε!